Reklamační řád
Online: REKLAMAČNÍ PROTOKOL
REKLAMAČNÍ PROTOKOL (textový vzor, soubor ke stažení naleznete na konci stránky)
Příjemce reklamace:
Avana E-Shop, s.r.o,
Osadní 869/32, Holešovice, 170 00 Praha 7
IČ: 08412243
Telefon: 775 022 132
E-mail: reklamace@comfortmatrace.cz
Reklamující:
Jméno/Název firmy:
Kontaktní osoba:
Ulice a čp:
Město a psč:
E-mail:
Telefon:
Název reklamovaného zboží:
Rozměry zboží:
Množství:
Číslo objednávky:
Číslo faktury:
Důvod reklamace:
Požadovaný způsob vyřízení:
Způsob řešení reklamace:
Datum zahájení reklamace:
Datum vyřízení reklamace:
Vyplněný reklamační protokol prosím zašlete společně s kopií dokladu o koupi na e-mail:
reklamace@comfortmatrace.cz
Zboží k reklamaci prosím zašlete nebo dovezte osobně na adresu: Máslovická, 25070 Postřižín tel 775022132
Do balíku prosím vložit následující podklady:
– Reklamované zboží a veškeré jeho příslušenství (dárky atd.),
– Reklamační protokol,
– Kupní doklad – faktura
Na balíku prosím uvest “Reklamace. Objednávka číslo….(nebo Jměno)”.
Zákazník bere na vědomi že pokud výrobcem reklamace nebude uznaná musí zákazník pak
vyzvednout matrace na vlastní náklady. Aby byla reklamace matrace uznána, musí existovat stálá deformace (opravdu trvalá, dočasná deformace je normální vlastnost matrace, která se přizpůsobuje tvaru těla) o velikosti alespoň 15% z celkové výšky matrace a ztráta původní tuhosti jádra o minimálně 40%.
podpis zákazníka podpis prodejce
Reklamační řád ke stažení: